jak pracujemy

Przez cały okres współpracy z Private Wealth Consulting Klient jest obsługiwany przez jednego dedykowanego pracownika, który jest zaznajomiony z indywidualną sytuacją Klienta oraz zna jego charakter i profil inwestycyjny.

Najlepszym potwierdzeniem jakości naszych usług jest fakt iż 98% naszych Klientów pochodzi z rekomendacji.

1. Analiza

Każda propozycja inwestycyjna poprzedzona jest spotkaniem, na którym omawiamy oczekiwania i rozważamy możliwości pozwalające je zaspokoić, a także ustalamy konkretny cel inwestycyjny.

2. Koncepcja

Wspieramy Klienta w opracowaniu planu inwestycyjnego uwzględniającego potrzeby Klienta oraz aktualną sytuację rynkową.

3. Wdrożenie

Na kolejnym spotkaniu ustalamy warunki współpracy, tworzymy plan działań i pomagamy w formalnościach związanych z rozpoczęciem inwestycji.

4. Kontrola

Regularnie raportujemy stan inwestycji, którą stale monitorujemy pod kątem realizacji założonego celu, a w razie takiej konieczności sygnalizujemy możliwość jej zmiany.

Filozofia Private Wealth Consulting

  • Wynagrodzenie opiekuna klienta oparte o wyniki.
  • Opiekun obsługuje średnio 40 klientów.
  • Kompleksowa analiza sytuacji finansowej Klienta.
  • Możliwość realizowania planu inwestycji w oparciu o szeroki wachlarz produktów.
  • Brak wytycznych dotyczących sprzedaży.

Standardowy model sprzedaży produktów finansowych

  • Podejście podyktowane efektywnością czasową.
  • Wynagrodzenie opiekuna klienta – pensja.
  • Zorientowanie na maksymalne wykorzystanie możliwości.
  • Cross-selling produktów finansowych.
  • Opiekun obsługuje średnio 400 klientów.

System wynagradzania

System wynagrodzenia opiekuna klienta bazuje na trzech elementach, mających swoje pozytywne jak i negatywne przełożenie:

    • Rzetelna analiza i odpowiednio dobrane produkty wpływają na generowane wyniki portfeli Klientów, które mają bezpośredni wpływ również na wynagrodzenie ich opiekunów. Wynagrodzenie rośnie wraz ze wzrostem wartości aktywów.
    • Drugim czynnikiem jest saldo aktywów Klientów – nasi Klienci niejednokrotnie wraz z upływem czasu, będąc zadowolonym z poziomu naszych usług oraz wyniku dokonanych za naszym pośrednictwem inwestycji, zwiększają swoje zaangażowanie kapitałowe.
    • Trzecim czynnikiem, który jest zarazem najbardziej satysfakcjonujący dla opiekunów jest polecenie kontaktów, które świadczy o bardzo wysokim poziomie zaufania oraz zadowoleniu ze świadczonych usług.